Ceangail le linn

Meáin

Cuireann Kremlin cosc ​​ar asraonta meán an AE

ROINN:

foilsithe

on

Chuir an Rúis cosc ​​ar 81 asraon meán atá bunaithe san AE, ag maíomh go scaipeann siad “faisnéis bhréagach go córasach faoi dhul chun cinn oibríocht mhíleata speisialta [ionradh na Rúise ar an Úcráin].”.

D’fhógair aireacht eachtrach na Rúise an cinneadh Dé Máirt (25 Meitheamh)) mar fhreagra ar shrianta AE a cuireadh ar asraonta bolscaireachta na Rúise.

Síneann toirmeasc ar líne na Rúise chuig craoltóirí náisiúnta agus eagraíochtaí nuachta san Ostair, i bPoblacht na Seice, san Eastóin, sa Ghréig, san Fhionlainn, sa Fhrainc, in Éirinn, san Iodáil, sa Laitvia, sa Liotuáin, i Málta, san Ísiltír, sa Phortaingéil, sa Spáinn, agus sa tSualainn, ach ní sa Ghearmáin ná sa Pholainn. .

Tá roinnt de na nuachtáin is cáiliúla san Eoraip cosc ​​freisin ag an Kremlin, lena n-áirítear Berlingske sa Danmhairg, Le Monde agus Liberation na Fraince, FAZ na Gearmáine, Der Spiegel, agus Die Zeit, an Irish Times, La Repubblica san Iodáil, NRC san Ísiltír, agus El Pais sa Spáinn.

Tá ceithre mheán atá dírithe ar an AE, Agence Europe, Politico agus EUObserver sa Bhruiséil agus RFE/RL i bPrág, san áireamh sa toirmeasc.

Níor shainaithin Moscó asraonta meán eile a bhí dírithe ar an AE, amhail Tuairisceoir AE, Euractiv, nó Euronews.

Chaith rialtas na Rúise gach meán pro-Rúisis san Ungáir freisin, cé is moite d’asraon neamhspleách amháin, 444.hu.

Chuir an aireacht síos ar an ngníomh mar fhrithghníomh "scáthánaithe agus comhréireach" ar bhearta an AE i gcoinne mheáin na Rúise.

“Má dhéantar srianta ar mheáin na Rúise a bhaint, déanfaidh taobh na Rúise athmhachnamh freisin ar a gcinneadh maidir leis na hoibreoirí meán atá luaite,” a dúirt Ambasáid na Rúise.

Ar an Luan, chuir an AE liosta dubh de cheithre chainéal bolscaireachta Rúiseacha: Guth na hEorpa, RIA Novosti, Izvestia, agus Rossiyskaya Gazeta.

In imscrúdú a rinne faisnéis ón mBeilg, ón tSeicis agus ón bPolainn le déanaí, cúisíodh The Voice of Europe, atá lonnaithe i bPrág, as breab a thabhairt do Fheisirí chun gníomhú ar son na Rúise. Tá sé seo á fhiosrú go fóill.

Roimhe seo, chuir an AE cosc ​​ar stáisiúin Rúiseacha Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Russia Today, Tsargrad TV, agus go leor dá bhfochuideachtaí.

Tá breis agus 100 duine Rúiseach ar an liosta dubh freisin as bolscaireacht a chur chun cinn, lena n-áirítear príomheagarthóir RT Margarita Simonyan agus ancaire teilifíse Vladimir Soloviev.

De réir an ghrúpa atá bunaithe i bPáras, Reporters Without Borders (RSF), tá an Rúis gar do bhun an domhain i dtéarmaí saoirse an phreasa (162ú as 180). Tá bac freisin ar shuíomh Gréasáin RSF sa Rúis.

Dúirt Věra Jourová, coimisinéir luachanna an AE, ar X gur díoltas gan ghá é toirmeasc meán na Rúise.

"Ní ionann foinsí bolscaireachta atá maoinithe ag an Rúis a scaipeann faisnéis a scaipeadh mar chuid de straitéis mhíleata na Rúise agus na meáin neamhspleácha. Tuigeann na daonlathais é sin," a dúirt sí.

Comhroinn an t-alt seo:

Foilsíonn Tuairisceoir an AE ailt ó fhoinsí éagsúla seachtracha a chuireann raon leathan dearcthaí in iúl. Ní gá gur seasaimh Tuairisceoir an AE iad na seasaimh a ghlactar sna hairteagail seo.

trending